Oddaja vključuje ekskluzivni ogled gladiatorske šole Steva Bannona, ki jo bo nekdanji strateško vodja v Beli hiši odprl v samostanu iz 13. stoletja v Trisultiju v Italiji in pogovor z direktorjem Googla Sundarjem Pichaijem.