Želja po popolnosti: Zgodba o Ellen Hart Pena
Crystal Bernard je Ellen Hart Pena, maratonka in žena Clintonovega ministra za promet ter prijateljica Tipper Gore, ki je skoraj izgubila boj z bulimijo.