V Lily Dalu nihče ne umre (HBO)
Iskren portret skupnosti Lily Dale v New Yorku, katere večina prebivalcev je uradnih medijev, ki imajo redne duhovne seanse z obiskovalci, na katerih komunicirajo z mrtvimi.