Ljubezenski zločini v Kabulu
Pogled za rešetke ženskega zapora Badam Baugh v Afganistanu, kjer polovica jetnic služi kazen za "moralne zločine", npr. prešuštvovanje ali spolne odnose pred poroko, kar je tam nezakonito.