Brez dlake na jeziku: Gloria Vanderbilt in Anderson Cooper
Gloria Vanderbilt in njen sin se ozreta na njeno neverjetno preteklost umetnice in poslovne ženske, ki je devetdeset let živela na očeh javnosti.