Obsedeno stanje v Bronxu
Policijski veteran se bori s kriminalom in korupcijo v nevarnem predelu New Yorka. Paul Newman v ostri cestni melodrami zgodb o umorih, ropih, mamilih, prostituciji in nezadovoljstvu.