Cena časti
Arizona leta 1935. Pet konjeniških častnikov žene 400 konj, ukradenih vojski ZDA. Uprli so se ukazu generala Douglasa MacArthurja, naj stotine konj odpeljejo v Mehiko in jih tam pobijejo.