Kaj v ZDA pričakujejo od svojih junakov? Kaj žene zvezdnike?
Drama programa HBO se odvija poleti 1961, ko se najboljša odbijalca v bejzbolu Mickey Mantle in Roger Maris lotita tekmovanja, da bi porušila športni rekord, ki ga je postavil legendarni Babe Ruth.