Boasting at a Singing Contest
Bobobobobone berada di sebalik pintu gua. Pintu gua hanya akan terbuka apabila suara nyaring menyanyi. Pertandingan menyanti antara Shiro, Deca, CanCan dan Aura pun bermula.