Welcome to the Space Museum
Tanda Bobobobobone dijumpai di muzium angkasa lepas. Shiro dan Deca cuba mencari bau Bobobobobone di muzium. Deca tak sengaja tertekan butang, dan kapal angkasa yang mereka naiki terbang ke angkasa lepas. Adakah Bobobobone berada di angkasa lepas?