Di saat India meninjau ke abad mendatang, generasi baru berharap untuk menjadi super kaya, dan tindakan yang mereka ambil hari ini akan membentuk masa depan negara. Lihat cara anak-anak muda Mumbai mengubah kota ini mengikut imej mereka sendiri.