Di Mumbai, temui golongan elit India. Daripada pereka yang paling diidamkan di India, Abu Jani dan Sandeep Khosla, ketika mereka memulakan usaha mereka yang seterusnya, hingga novelis terkenal Shobhaa De, melancarkan buku baharunya, dan banyak lagi.