Hagia Sophia
Ahli arkeologi menggunakan teknologi baru untuk membongkar misteri Hagia Sophia di Istanbul, keajaiban kejuruteraan purba yang menakjubkan.
Di Istanbul, Turki, di persimpangan Eropah dan Asia, terdapat keajaiban kejuruteraan purba yang menakjubkan -- Hagia Sophia. Ahli arkeologi menggunakan teknologi baru untuk membongkar misteri Tapak Warisan Dunia UNESCO.