Caleb's Corvette Part 2
Corvette '56 siap dibina, namun bukan tanpa beberapa cabaran. Keluarga itu memutuskan untuk menukar warna badan daripada merah kepada biru artik dengan titisan perak. Selain itu, Shorty membawa masuk pakar terbaik untuk seminar cat lowrider di kedai.