Laid-Out Dually and Ember Glow Hemi
Rakan Shorty, Monty mahu bina semula kereta masa mudanya, Ember Glow 1955 DeSoto. Kereta itu mungkin berwarna merah jambu, namun ia ada enjin hemi. Tambahan pula, Chevy 2000 adalah raksasa, namun perlukan cat, dalaman dan sistem tanjak udara yang baru.