Steffi + Natasha
Steffi yang meminati keselesaan ialah seorang Kristian, berkahwin dengan Sindhi. Dia bertekad tiada apa yang akan menghalangnya mencari pakaian sempurna. Natasha seorang yang tekad, meminang tunangnya dan berazam untuk menikmati proses perkahwinan Parsi.