Ishita + Shaneli
Apabila perbualan bertukar kepada dedah leher dan pakaian tradisional, Ishita mendapati perkahwinan impian Band, Bajaa, Bollywoodnya terjejas. NRI Shaneli pula mahukan perkahwinan yang indah dengan gabungan Amerika dan warisan India.