Aakanksha + Divya
Aakanksha sudah biasa ada pilihan terhad semasa membeli-belah tapi sedang cari lehenga yang sepadan dengan gayanya yang unik dan menyanjung dalam semua cara yang betul. Untuk perkahwinan kedua, Divya buat keputusan yang dia tidak dapat buat kali pertama.