Shop Local
Drew telah menikmati kejayaan besar membeli barangan yang kaya dengan ciri tempatan. Dia terkesima dek kerusi Georgian Cockpen yang bercirikan tempatan berhampiran sempadan Scotland, dan mengambil karya oleh artis ajaran sendiri tempatan di North Wales.