Every Day Is a School Day
Bagi Drew, setiap hari ialah hari persekolahan, tak dapat meramalkan orang yang akan ditemui, benda yang akan ditawarkan, atau benda yang akan dipelajarinya. Minggu ini Drew bertemu tiga pengedar yang mengajar Drew, dan dia kongsikan pengetahuan itu.