Favourite Hunting Grounds
Drew Pritchard membawa rakan niaga Viki Knott ke beberapa kawasan pemburuan kegemarannya termasuk ke tapak pelupusan yang luas, peniaga perabot rumah kampung tradisional dan gudang besar yang penuh dengan perabot yang tidak dipulihkan.