Cities
Walaupun bandar mungkin kelihatan mustahil untuk haiwan berkembang maju, ia boleh menjadi peluang yang mengejutkan. Helang peregrine memburu di antara bangunan pencakar langit New York. Di Ethiopia, penduduk tempatan hidup dalam harmoni dengan dubuk liar.