Deserts
Gurun ialah tanah ekstrem yang memaksa haiwan untuk menghadapi keadaan bermusuhan. Singa yang sangat lapar cuba memburu zirafah yang lebih besar. Kemudian, seekor kelawar bertarung dengan salah satu kala jengking yang paling berbahaya di dunia.