Grasslands
Haiwan mengalami perubahan bermusim yang paling dahsyat di planet ini untuk terus hidup di padang rumput. Daripada antelop saiga Asia hingga tenggiling Brazil, haiwan padang rumput menyesuaikan diri dengan cara luar biasa untuk mengatasi situasi ini.