Tastes Like Chicken
Caleb tidak percaya uji bakat pentingnya dengan Eddie Jackson sebenarnya satu pertandingan! Caleb melihat jika dia mempunyai perkara yang diperlukan untuk berdepan cef elit Eric Adjepong, mengagumkan seorang penguji rasa dan menuntut kemenangan.