Shell Shock
Tukang masak di rumah dan usahawan Trent terkejut apabila Eddie Jackson memberi mereka peluang untuk berdepan cef selebriti Rocco DiSpirito. Trent perlu mengagumkan para hakim untuk mendapatkan satu undi dan menghalang Rocco daripada menang.