Cheesy Faceoff
Eddie Jackson mengejutkan Marcus dengan peluang sekali seumur hidup untuk menentang cef pakar Antonia Lofaso. Dalam pertempuran makaroni dan keju yang epik, Marcus mesti menggunakan semua kemahirannya untuk menuntut kemenangan.