Towako memilih untuk kekal sebagai janda. Kemudian, dia bertemu cinta pertamanya, Takehito. Kataro dan Shinshin berasa cemburu. Selepas menemui surat arwah ibunya, Towako bercampur baur. Uta mencadangkannya supaya melawat penerima yang dimaksudkan itu.