Kerja acara seni Syarikat Shirokuma Housing menghubungkan Towako dengan Kadoya. Mereka mula rapat atas kisah silam mereka. Atas makluman Uta, Hassaku, Kataro dan Shinshin pun campur tangan. Hadiah Hassaku membuktikan perasaannya terhadap Towako.