The Wedding Diary
Daniel dapati paket merah yang dia simpan telah hilang! Akibat terdesak, dia pergi ke kasino untuk mencuba nasib, namun rugi lebih banyak wang.
Pada hari perkahwinannya, Daniel mendapat tahu bahawa paket merah yang dia mahu gunakan untuk bayar telah hilang! Akibat terdesak, dia pergi ke kasino berdekatan untuk mencuba nasib, namun kehilangan lebih banyak wang.