Thai Street Food At Home
Marion kembali ke Bangkok untuk berkongsi makanan kegemaran jalanan yang dia inginkan ketika berjauhan - ladu khinzir, nasi ayam, dan sup mi - kemudian menunjukkan cara mencipta semula hidangan selesa ini dengan mudah dan indah di Australia.