Asian Pantry Staples
Marion melawat Inala, di selatan Brisbane, tempat dia mula membeli barang runcit dengan ibunya semasa kecil. Dia meneroka lorong mi, mengenang kisah migran ibunya s dan bertemu rakan keluarga yang berkongsi petua untuk mangkuk pho yang sempurna.