Comfort Food
Dalam episod ini, Marion berhubung dengan seorang pengeluar halia mengenai sejarah dan manfaat halia, menikmati detik dapur yang meriah dengan keluarganya sambil menyediakan bolognese, dan menikmati wantan buatan sendiri selepas hari yang sibuk.