Chain of Command
Apabila seorang veteran askar ditemui mati di rumahnya sendiri, Cosgrove dan Shaw bekerjasama dengan anak mangsa untuk mencari petunjuk penting. Price dan Maroun perlu merungkai kisah-kisah askar lain yang berkaitan dengan mangsa untuk membina kes.