Vicious Cycle
Apabila seorang pereka fesyen dibunuh pada malam pembukaan butiknya, Cosgrove dan Shaw perlu menjejaki suspek dengan bukti yang sedikit dan tanpa saksi. Maroun terkejut mendapati namanya tersenarai sebagai saksi pihak pembela.