Mammon
Seorang pelajar ijazah ditemui mati, Cosgrove dan Shaw menjejaki bukti yang membawa kepada suspek tanpa motif jelas. Price dan Maroun menemui skim pungut duit di sebuah gereja. McCoy memberi amaran supaya memberi tumpuan kepada suspek, bukannya institusi.