Idle Transfiguration
Itadori ditugaskan menyiasat Yoshino dan meminta bantuan Ijichi. Jika sumpahan serang Yoshino dan tiada respons, Itadori akan bertemunya. Selepas Itadori halau guru yang dibenci, Yoshino sudi berbual. Nanami jejaki pangkalan Mahito dan berdepannya.