Ryomen Sukuna
Itadori Yuji, pelajar yang kuat bertemu Fushiguro Megumi dari Sekolah Tinggi Sihir pada malam kematian datuknya. Fushiguro mencari jampi yang Itadori ambil, tapi ia ada pada seniornya. Ketika diserang, Itadori dan Fushiguro cuba selamatkan keadaan.