A Torrance House in Time for Baby
Pengantin baru yang menantikan anak pertama mereka bergegas memilih rumah sebelum kelahiran bayi di Torrance, California. Mereka berbeza pendapat dengan gaya dan projek, dan apabila ubah suai bermula, menyiapkannya sebelum bayi lahir agak sukar.