A Baby-Proofed Renovation in Tujunga
Dengan anak kedua bakal lahir, satu pasangan perlu menambah ruang segera dekat Tujunga, California. Si suami pemeriksa pembinaan yang taasub keselamatan dan si isteri mahu selesai sebelum bersalin, tetapi drama sebenar bermula apabila mereka pilih rumah!