A Hands-On Hollywood Dream
Satu pasangan mendapati pokok palma agak mahal, jadi mereka mencari rumah ubah suai mampu milik di Los Angeles. Setelah membeli, mereka perlu menangani senarai panjang projek sendiri, tetapi mencapai impian mereka mungkin terlalu sukar.