Pasangan suami isteri yang mencari rumah baru di Malaysia tidak bersetuju tentang jenis tempat tinggal yang mereka mahukan. Si suami mengimpikan kondominium bertingkat tinggi dengan dapur dan garaj yang besar, dan isterinya lebih suka rumah bertanah.