Space For Six (Hatta And Hafiza)
Pasangan ini menjalani kehidupan yang sibuk sebagai guru sepenuh masa dan ibu bapa kepada empat orang anak. Apabila anak-anak mereka semakin besar, rumah mereka sekarang tidak mempunyai ruang yang cukup, jadi mereka mencari rumah dengan lima bilik tidur.