The Man Cave Balcony (Dawn and Felix)
Pengantin baru mencari rumah pertama mereka bersama di barat Singapura. Si isteri mahu rumah tiga bilik tidur untuk memuatkan studio dan bilik kanak-kanak, dan si suami lebih suka rumah dengan balkoni supaya dia dapat mengusahakan minatnya dalam tembikar.