City Slickers Go Country
Mina dan pasukannya mengubahsuai rumah keluarga Pengurus Pembinaan Two Chicks, Brittany, di New Castle. Demi penjimatan terbaik, Mina mesti cari cara untuk keluar dari zon selesa di bandar dan menyesuaikan peruntukan dengan pasaran rumah luar bandar.