Historical Hiccups on Hill Street
Mina dan krunya di Irvington, mengubahsuai sebuah rumah bersejarah di Jalan Hill. Namun, selepas masalah dengan majlis perbandaran, Mina berdepan cabaran untuk reka vila moden pertengahan abad yang eklektik sambil mengekalkan ciri-ciri bersejarahnya.