Money Pit Mishaps
Mina dan krunya kembali ke Bates-Hendricks untuk ubahsuai rumah lama yang ditambah dua tingkat dan suite sewaan. Selepas masalah semasa pemasangan rangka, Mina dicabar untuk kekal dalam peruntukan demi bina rumah percutian yang tahan lama dan mewah.