An Itty Bitty Beach Bungalow
Mina dan Karen kembali ke Old Southside di mana mereka ingin mengubah rumah kecil dua bilik tidur menjadi banglo pantai yang indah dengan bajet sederhana. Jika mereka dapat keuntungan lumayan, Mina mahu membina ibu pejabat Two Chicks.