Big Red Urban Barn
Mina dan pasukan kembali ke Old Southside untuk ubah suai rumah terkecil di blok itu. Rumah itu perlu lebih besar untuk untung, jadi Mina tambah tingkat dua dan sisian merah, tetapi snafu boleh menyebabkan pasukan itu kembali berminggu-minggu.