Quaint Cottage With Vintage Vibes
Mina dan Karen kembali ke Fountain Square dengan rumah seperti kotej yang unik tetapi mahal. Untuk menyenaraikan hartanah mahal ini untuk buat keuntungan, mereka mesti fikir cara menambah banyak loceng dan wisel tanpa kehilangan daya tarikan vintajnya.